Wij bieden steeds twee jaar fabrieksgarantie aan op al onze producten.
Er zitten geen producten in uw winkelmandje.
Wij bieden steeds twee jaar fabrieksgarantie aan op al onze producten.
Stuur een mail naar support@meubelklik.be met een omschrijving van uw probleem. Wij staan u vervolgens zo snel mogelijk te woord met ondersteuning.
Indien uw bestelling reeds verzonden is, zal u deze bestelling moeten retourneren — om vergoed te worden.
Indien u uw promotiecode vergat in te vullen tijdens het afronden van uw bestelling, dient u dit uiterlijk tegen het einde van de dag (23.59 uur) mee te delen — om het verschil vergoed te krijgen.
*Met deze code kunt u diezelfde werkdag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket voor een tweede keer wilt laten bezorgen.
§ Indien u voor een comfortlevering opteert, wordt u binnen de twee weken telefonisch gecontacteerd door ons meubeltransport — om vervolgens onderling een leveringsafspraak in te plannen.
Wij bieden echter hierbovenop extra diensten, waar u vrijblijvend voor kan opteren:
Collizendingen tot 30kg via een binnenlift: geen extra kost
Collizendingen tot 30kg via trappen: € 3,50 per verdieping extra
Goederen zwaarder dan 30kg boven de 4de verdieping is steeds met een ladderlift
> U dient voldoende ruimte te voorzien nl. 30m
> Liftkosten tot de 6de verdieping: € 75,00
>> Vanaf de 7de verdieping is de prijs op aanvraag
Meubilair kan gemonteerd worden: € 92,00/uur (af te rekenen per begonnen kwartier)
> Indien meubilair voorzien van een duidelijk instructieboekje
> Mogelijkheid om verpakkingsmateriaal en/of oud meubilair terug mee te nemen
>> Prijzen moet duidelijk onderling afgesproken worden
In dit geval opteert u voor een comfortlevering. Dan brengen wij bestelling tot in uw woonkamer — en pakken deze zorgvuldig uit indien u dit wenst.
§ De eerste veertien dagen na levering, komen wij de goederen kosteloos terug bij u ophalen.
Indien deze termijn verstreken is, kunnen wij de goederen tegen een kost terug bij u komen ophalen, maar u bent uiteraard vrij om zelf transport te voorzien.
§ De eerste dertig dagen na levering betalen wij 100% van de goederen terug.
§ Indien u vanaf 31 tot en met 50 dagen na levering wil retourneren, vergoeden wij 75% van het volledige bedrag in de vorm van een aankoop-bon op Meubelklik.
§ Indien u vanaf 51 tot en met 100 dagen na levering wil retourneren, vergoeden wij 50% van het volledige bedrag in de vorm van een aankoop-bon op Meubelklik.
§ Indien u vanaf 101 tot en met 200 dagen na levering wil retourneren, vergoeden wij 25% van het volledige bedrag in de vorm van een aankoop-bon op Meubelklik.
Opmerking: bij het ophalen van een bestelling kunnen wij geen uur specifiëren, enkel de datum.
Opmerking: Ophalen is enkel mogelijk op werkdagen tijdens de kantooruren.
Let op: lees vooraf onze algemene voorwaarden.
Bij schade dient u ons hiervan — binnen de 24 uur na levering, op de hoogte te brengen via mail. Voorzie steeds een duidelijk foto en een bijhorende omschrijving van de schade.