5% korting op tapijten - Code: WARMEVOETJES×

0 Item

Er zitten geen producten in uw winkelmandje.

Meubelklik.be

Bieden jullie garantie aan op jullie producten?

Wij bieden steeds twee jaar fabrieksgarantie aan op al onze producten.

Kan ik jullie producten ergens bezichtigen en uitproberen?

  • In eerste instantie bieden wij onze klanten de mogelijkheid om zijn/haar bestelling vrijblijvend binnen de 200 dagen te retourneren.
    • § De eerste twee weken na levering is retourneren bovendien volledig kosteloos en betalen wij 100% van de goederen terug. Vervolgens kan u onze producten uitproberen in het comfort van uw eigen woonkamer.
  • Indien u toch de voorkeur heeft om onze producten eens te komen bekijken alvorens te bestellen, kan u altijd een mail sturen naar testcenter@meubelklik.be. Vervolgens laten wij u weten waar en wanneer u deze producten kan komen bezichtigen.

Help, ik ondervind problemen bij het plaatsen van mijn bestelling!

Stuur een mail naar support@meubelklik.be met een omschrijving van uw probleem. Wij staan u vervolgens zo snel mogelijk te woord met ondersteuning.

Ik wens mijn bestelling te annuleren.

Indien uw bestelling reeds verzonden is, zal u deze bestelling moeten retourneren — om vergoed te worden.

Ik bezit een promotiecode, maar deze wordt niet aanvaard tijdens het afronden van mijn bestelling.

  • Kijk eerst na of de geldigheidsdatum van uw promotiecode niet overschreden is, en of uw promotiecode nog niet gebruikt werd.
  • Indien uw promotiecode nog geldig is, maar toch niet aanvaard wordt, stuurt u alvorens het plaatsen van deze bestelling hieromtrent een mail naar support@meubelklik.be.

Help, ik ben mijn promotiecode vergeten in te vullen, maar mijn bestelling is reeds geplaatst.

Indien u uw promotiecode vergat in te vullen tijdens het afronden van uw bestelling, dient u dit uiterlijk tegen het einde van de dag (23.59 uur) mee te delen — om het verschil vergoed te krijgen.

Ik ontving een Track & Trace van jullie, maar ik ben niet thuis op de dag van levering.

  • Wanneer u bij onze eerste leveringspoging niet thuis bent, wordt het pakket bij uw buren afgegeven — of ontvangt u een bericht van onze koerier met een niet-thuis-code* erop.

*Met deze code kunt u diezelfde werkdag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket voor een tweede keer wilt laten bezorgen.

  • Indien u geen keuze maakt — of kiest voor levering bij u thuis, en u blijkt ook deze keer niet aanwezig te zijn, dan ontvangt u een bericht om uw pakket op te halen bij een afhaalpunt in uw buurt.
  • Opmerking: indien u het pakket binnen de twee weken nog steeds niet opgehaald heeft, dan komt het pakket retour naar ons.
  • Let op: indien hierdoor het pakket retour naar ons komt, zijn wij genoodzaakt kosten aan te rekenen om dit opnieuw te verzenden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Gratis levering;
    • Uw bestelling wordt — naar gelang de voorraad, zo snel mogelijk verzonden.
    • Wij hanteren een leveringstermijn van gemiddeld twee weken.
      • Kleinmeubilair wordt doorgaans binnen de drie tot vijf werkdagen verzonden.
      • Grootmeubilair kan beduidend meer tijd vragen — mede door het intensieve logistieke proces met het telefonisch inplannen van leveringsafspraken.
    • De status van uw bestelling is vervolgens te volgen aan de hand van een bijhorende Track and Trace. Afhankelijk van het product en uw woonplaats, is het echter mogelijk dat uw bestelling gratis wordt verzonden met ons meubeltransport. Indien dit het geval is, wordt u binnen de twee weken telefonisch gecontacteerd om een leveringsafspraak in te plannen.
    • Let op: bij het betalen met een traditionele overschrijving kan uw bestelling enige vertraging oplopen! Producten kunnen nml. niet worden gereserveerd. Een bestelling is pas definitief eenmaal we uw bijhorende betaling ontvangen.
    • Opmerking: beddengoed wordt verzonden met de traditionele post (bPost België).
    • Opmerking: kijk bij extra productinformatie na of de betreffende producten al-dan-niet gemonteerd geleverd worden.
  • Comfortlevering;
    • Indien u voor een comfortlevering opteert, wordt u binnen de twee weken telefonisch gecontacteerd door ons meubeltransport — om vervolgens onderling een leveringsafspraak in te plannen.
    • Opmerking: lees vooraf onze voorwaarden hieromtrent.

Kan ik mijn bestelling op een specifieke dag laten leveren?

  • Indien u uw bestelling op een specifieke dag wil laten leveren, selecteert u bij het afronden van uw bestelling voor de leveringsmethode ‘comfortlevering’.

§ Indien u voor een comfortlevering opteert, wordt u binnen de twee weken telefonisch gecontacteerd door ons meubeltransport — om vervolgens onderling een leveringsafspraak in te plannen.

  • Let op: enkel mogelijk op werkdagen tijdens de kantooruren.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

  • Gratis levering;
    • Bestellingen worden over het algemeen verzonden met een koerierdienst (PostNL, DPD en/of TNT).
    • Gratis leveringen zijn tot aan de drempel
    • Opmerking: beddengoed wordt verzonden met de traditionele post (bPost België).
    • De status van uw bestelling is vervolgens te volgen aan de hand van een bijhorende Track and Trace. Afhankelijk van het product en uw woonplaats, is het echter mogelijk dat uw bestelling gratis wordt verzonden met ons meubeltransport. Indien dit het geval is, wordt u binnen de twee weken telefonisch gecontacteerd om een leveringsafspraak in te plannen.
    • Let op: bij het betalen met een traditionele overschrijving kan uw bestelling enige vertraging oplopen! Producten kunnen nml. niet worden gereserveerd. Een bestelling is pas definitief eenmaal we uw bijhorende betaling ontvangen.
    • Opmerking: kijk bij extra productinformatie na of de betreffende producten al-dan-niet gemonteerd geleverd worden.
  • Comfortlevering;
    • Indien u voor een comfortlevering opteert, wordt u binnen de twee weken telefonisch gecontacteerd door ons meubeltransport — om vervolgens onderling een leveringsafspraak in te plannen.
    • Standaard comfortleveringen zijn tot in de woonkamer - op ten hoogste de 1e verdieping

Wij bieden echter hierbovenop extra diensten, waar u vrijblijvend voor kan opteren:

Collizendingen tot 30kg via een binnenlift: geen extra kost

Collizendingen tot 30kg via trappen: € 3,50 per verdieping extra

Goederen zwaarder dan 30kg boven de 4de verdieping is steeds met een ladderlift

> U dient voldoende ruimte te voorzien nl. 30m

> Liftkosten tot de 6de verdieping: € 75,00

>> Vanaf de 7de verdieping is de prijs op aanvraag

Meubilair kan gemonteerd worden: € 92,00/uur (af te rekenen per begonnen kwartier)

> Indien meubilair voorzien van een duidelijk instructieboekje

> Mogelijkheid om verpakkingsmateriaal en/of oud meubilair terug mee te nemen

>> Prijzen moet duidelijk onderling afgesproken worden

    • Opmerking: lees vooraf onze voorwaarden hieromtrent.

Ik woon op een appartement, brengen jullie mijn bestelling tot in mijn woonkamer op mijn verdieping?

  • Onze gratis levering is steeds tot op de drempel. Indien u een bijkomende dienstverlening wil, dient u voor onze comfortlevering te opteren.
  • Let op: bovenop de meerprijs van een comfortlevering worden kosten aangerekend bij het verlenen van een extra dienst.

Ik ben niet goed te been, plaatsen jullie mijn bestelling in mijn woonkamer?

In dit geval opteert u voor een comfortlevering. Dan brengen wij bestelling tot in uw woonkamer — en pakken deze zorgvuldig uit indien u dit wenst.

Kan ik mijn bestelling vrijblijvend retourneren?

  • Indien u uw bestelling wil retourneren moet u binnen de 200 dagen na levering vooraf een aanvraag sturen naar retour@meubelklik.be. Na goedkeuring ontvangt u van ons een referentienummer met verdere uitleg. Hier vindt u al enkele voorwaarden terug:

§ De eerste veertien dagen na levering, komen wij de goederen kosteloos terug bij u ophalen.

Indien deze termijn verstreken is, kunnen wij de goederen tegen een kost terug bij u komen ophalen, maar u bent uiteraard vrij om zelf transport te voorzien.

§ De eerste dertig dagen na levering betalen wij 100% van de goederen terug.

§ Indien u vanaf 31 tot en met 50 dagen na levering wil retourneren, vergoeden wij 75% van het volledige bedrag in de vorm van een aankoop-bon op Meubelklik.

§ Indien u vanaf 51 tot en met 100 dagen na levering wil retourneren, vergoeden wij 50% van het volledige bedrag in de vorm van een aankoop-bon op Meubelklik.

§ Indien u vanaf 101 tot en met 200 dagen na levering wil retourneren, vergoeden wij 25% van het volledige bedrag in de vorm van een aankoop-bon op Meubelklik.

Opmerking: bij het ophalen van een bestelling kunnen wij geen uur specifiëren, enkel de datum.

Opmerking: Ophalen is enkel mogelijk op werkdagen tijdens de kantooruren.

Let op: lees vooraf onze algemene voorwaarden.

Help, mijn bestelling werd geleverd met schade!

Bij schade dient u ons hiervan — binnen de 24 uur na levering, op de hoogte te brengen via mail. Voorzie steeds een duidelijk foto en een bijhorende omschrijving van de schade.